Inloggen


Om in te kunnen loggen op mijnOndernemersportaal heb je Mobi-ID nodig. De afgelopen tijd hebben wij zoveel mogelijk klanten geïnformeerd hierover, op verschillende manieren:

  • Je hebt per e-mail een koppelverzoek ontvangen vanuit Mobi-ID,

  • Je hebt een e-mail ontvangen vanuit Mobi-ID om je wachtwoord te resetten en je account te personaliseren,

  • Of je bent telefonisch benaderd en op weg geholpen.

Op dit moment zal daarom een van onderstaande situaties op jou van toepassing zijn:


Ik heb een Mobi-ID, heb het koppelverzoek geaccepteerd en ben klaar om in te loggen op mijnOndernemersportaal.

Je kunt direct aan de slag door in te loggen op mijnOndernemersportaal.

Inloggen met Mobi-ID


Ik heb al een Mobi-ID, maar ik heb geen e-mail ontvangen/gezien om te koppelen of mijn wachtwoord te resetten.

  • In dit geval heb je misschien de communicatie over Mobi-ID gemist. Wij adviseren je om nog even je in je mailbox (inclusief ongewenste e-mail) te kijken of je daarin een e-mail hebt van Mobi-ID.

  • Hieronder zie je twee voorbeelden van deze mailing:

  • Heb je de mail inderdaad nog in je mailbox? Dan kun je de instructies opvolgen om daarna in te kunnen loggen op mijnOndernemersportaal. In het filmpje op deze pagina zie je hoe het werkt.

  • Geen e-mail? Neem dan contact op met het Klant Contact Center via telefoonnummer 020-644 55 53 (ma t/m vr 08:00 – 17:30).


Ik heb al een Mobi-ID, heb de e-mail om te koppelen of mijn wachtwoord te resetten wel gezien/ontvangen, maar ik heb er nog niets mee gedaan.

  • Doe dat dan alsnog. Dan kun je namelijk direct inloggen op mijnOndernemersportaal. In dit filmpje zie je hoe het werkt.

  • Lukt het niet? Of heb je vragen? Neem dan contact op met het Klant Contact Center via telefoonnummer 020-644 55 53 (ma t/m vr 08:00 – 17:30).

Ik heb geen Mobi-ID, maar wil wel inloggen op mijnOndernemersportaal.

  • Neem dan contact op met het Klant Contact Center via telefoonnummer 020-644 55 53 (ma t/m vr 08:00 – 17:30).
Terug naar boven