04-03-2020

9 redenen om in te loggen op mijnOndernemersportaal

MijnOndernemersportaal staat boordevol informatie en handige toepassingen om je dagelijkse werkzaamheden makkelijker te maken, op het moment dat jou het beste uitkomt. Dat alleen is natuurlijk al reden genoeg om regelmatig in te loggen op mijnOndernemersportaal. In dit artikel vind je nog meer voordelen van mijnOndernemersportaal. Log dus snel in en ervaar het zelf!

1.     Je post digitaal ontvangen

Ontvang jij je polisbladen nog per post? Wil je deze liever digitaal ontvangen? Dat kan. Sterker nog: documenten sturen wij het liefst digitaal naar je toe. Hiermee besparen we op de kosten van papier en dragen we bij aan een beter milieu. Help je ons mee? Geef dan je toestemming om de verzekeringspolis digitaal naar je toe te sturen.
Verzekeringen, Mijn Bedrijf, Toestemming

2.     Alles regelen wanneer het jou uitkomt

Of het nu gaat om het aan- en/of aanmelden van kentekens, het melden van schade of het aanvragen van een groene kaart: op mijnOndernemersportaal kun je dit heel eenvoudig 24/7 zelf regelen.
Verzekeringen, GPS/Wagenpark
 

3.     Alle documenten in één handig overzicht

MijnOndernemersportaal is jouw persoonlijke startpagina als klant bij Bovemij. Hier vind je per vestiging de belangrijkste documenten, zoals je polisbladen, nota’s, poliswijzigingen en een overzicht van de aangemelde motorrijtuigen.
Verzekeringen, Mijn Bedrijf, Documenten

4.     Inzicht in producten en diensten

Weet jij welke risico’s jouw bedrijf loopt? Op de kaart "Heb je aan deze risico’s gedacht" geven we jou hier een handig overzicht van. Ook adviseren we je per risico of een verzekering interessant kan zijn. Heb je een bepaalde verzekering nog niet bij ons afgesloten? Dan kun je zelf aangeven of je hier bijvoorbeeld meer informatie over wilt ontvangen, dit risico zelf wilt dragen of dat een bepaalde dekking niet voor jou van toepassing is. En ga je een niveau dieper, dan zie je een overzicht van alle producten en diensten die je bij Bovemij hebt afgenomen. Helder uitgesplitst naar Verzekeringen, Financieringen en Data.
Verzekeringen, Mijn Bedrijf, Productenoverzicht

5.     Online voorverrekenen

Begin mei starten wij weer met het jaarlijkse campagne voorverrekenen. Wij vragen je dan om een aantal gegevens aan ons door te geven, zodat wij de juiste premies kunnen berekenen voor het komende verzekeringsjaar. Je ontvangt hierover vanzelf informatie van ons; je hoeft nu dus nog niets te doen. Wil je meer weten over het voorverrekenen? Bekijk dan onze antwoorden op de meest gestelde vragen.
Verzekeringen, Mijn Bedrijf, Voorverrekenen  

6.     Online je contract verlengen

Op het contractoverzicht vind je de status van je huidige verzekeringspolissen. Komt jouw verzekeringspolis in aanmerking voor verlenging? Dan kun je dat heel eenvoudig zelf regelen via mijnOndernemersportaal. Nieuw op mijnOndernemersportaal is het prolongatiebeeld: een compleet overzicht van de premieverschillen ten opzichte van vorig jaar.
Verzekeringen, Mijn Bedrijf, Contractoverzicht

7.     Zelf je contactgegevens beheren

Heb je een nieuw e-mailadres of wil je je wachtwoord wijzigen? Dat kan heel eenvoudig via jouw persoonlijke profielpagina. Ben je een autobedrijf en wil je geen voorspelling missen van klanten die toe zijn aan een nieuwe auto? Dan kun je hier ook aangeven of je notificaties wilt ontvangen als er nieuwe voorspellingen klaar staan.

8.     Realtime informatie over je advertenties en resultaten op viaBOVAG

Ben je als autobedrijf aangesloten bij viaBOVAG.nl? Dan wil je natuurlijk graag weten wat de resultaten zijn van je advertenties op viaBOVAG. Wij snappen dat. In de gloednieuwe viaBOVAG rapportage op mijnOndernemersportaal vind je daarom realtime informatie over bijvoorbeeld:

  • Aantal views, leads, soft leads

  • Detailinformatie over de telefoongesprekken

  • Welke leads, wanneer en op welke auto

  • Voertuigoverzicht met actuele advertenties

  • Een jaaroverzicht met het aantal advertenties en het aantal leads per maand

Data, Mijn Bedrijf, Rapportages viaBOVAG

Ben je nog niet aangesloten bij viaBOVAG?

Met ruim 30.000 bezoekers per dag en 80.000 advertenties van 2.200 verschillende autobedrijven is viaBOVAG.nl uitgegroeid tot een serieuze speler in de markt. En dat is ook precies wat we willen zijn: een betrouwbare occasionsite die zich richt op serieus geïnteresseerde autokopers. Uit onderzoek blijkt dat het werkt. De eerlijke all-inprijzen zorgen voor hoge waardering van de consument, en kwalitatief goede leads. Wacht dus niet langer en stap vandaag nog in!

9.     Leads via mijnOndernemersportaal

Speciaal voor autobedrijven hebben we nog een aantal extra 'kaartjes' ontwikkeld, die je helpen om de juiste auto's in te kopen, je marktaandeel te vergroten en jouw auto's aan de juiste personen te verkopen.

APK-marktaandeel vergroten

Binnen het kaartje ‘Uw APK marktaandeel verhogen’ zie je wat jouw marktaandeel per postcodegebied is en het APK-potentieel voor de komende 12 weken. Maar daar houdt het niet op. Je krijgt per postcodegebied ook nog eens informatie over het merk, aankoopbedrag en de leeftijd van de auto's. Allemaal bedoeld om jouw APK marktaandeel te verhogen!

Ben je benieuwd welke APK-klanten je bent verloren? Kijk dan op het kaartje ‘Welke APK-klanten heeft u verloren’. Hier vind je informatie over welke klanten hun APK eerder bij jou hebben uitgevoerd, maar die dat de laatste keer niet hebben gedaan. Deze klanten kun je dus terugwinnen!

Deze klanten zijn toe aan een nieuwe auto!

Op basis van ons voorspellend model geven wij aan welke klanten toe zijn aan een nieuwe auto. Wij geven je informatie over de auto, zoals de periode dat jouw klant de auto in bezit heeft en de datum van de laatste keuring. Maar we gaan verder dan dat! Als het mogelijk is, ‘koppelen’ we ook maximaal 3 van jouw voorraadauto's aan de klant die toe is aan een nieuwe auto. Zie dit als een extraatje dat je misschien kan helpen bij het benaderen van de klant. Hoe mooi zou het zijn als jouw klant uiteindelijk een van deze auto's koopt! Mis dus geen kans en ga naar het kaartje 'Welke klant is toe aan een nieuwe auto'.

Bekijk onze inkooptips!

Onze nieuwste aanwinst is het kaartje Inkooptips. Op basis van allerlei factoren (zoals courantheid en het aantal stadagen) voorspellen we naar welke auto’s er veel vraag is in jouw regio. Dit doen we niet alleen op basis van auto’s die je in het verleden regelmatig hebt verkocht. We kijken ook naar jouw regio en geven ook inkooptips voor auto's die je misschien niet altijd in voorraad hebt staan, maar waarvan we verwachten dat het een buitenkansje is om in te kopen.

Ben je ingelogd, maar zie je deze kaartjes nog niet?

Als je deze kaartjes nog niet ziet, dan kan het zijn dat we nog geen toestemming van jou hebben ontvangen om jouw RDW-gegevens te gebruiken. Deze gegevens hebben we nodig om je de juiste informatie te laten zien. Regel dit dus snel en geef je toestemming aan ons door via je accountpagina. Dan weet je zeker dat je alle kaartjes ziet en geen enkele lead misloopt.

Gerelateerd nieuws

Contact met Bovemij
Sluit contact venster
Stuur een e-mail

Stuur vraag per e-mail
Telefoonnummer

024 751 21 31

Afdeling: Relatiebeheer
Terug naar boven